25e december

Och sjääälvklart vaknar jag först i min familj på världens tråkigaste dag. Dagen efter julafton kan verkligen ta sig :) Okej viiiisst rätt mysig men ändååååå nu är ju alla paket öppnade...Funderar på om jag ska lägga upp bilder på det jag har fått, känns bra att göra det innan indien för jag kommer använda en del där ju och det är ju roligare att få bilder när det är nytt liksom. Hmmmm....fett svårt! Fick iallafall ett sms från astrid inatt där hon sa att hon var magsjuk, stackarn :( Hoppas det inte var så farligt så hon pallar att gå ut på den traditionella promenaden dagen efter julafton hahaha....Vi får se, hoppas på att hon sov och blev som vanligt igen....HOPPAS KAN MAN<333333 Kan i vilket fall som helst visa en julklapp:
OOOOOj vilka bra bilder...fast ne :D Meeeeen jag fick iallafall världens härligaste mjukizzdrezzz ifrån
Juicy Couture såå tack lilla tomten för den! ÄLSKAR DEN :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0