Noll julkänsla

Dan före doppardan och jag har noll julkänlsa........Vafan?! :( Fast det verkar som att ingen riktigt förstår att det är julafton imorgon såå känner inte sån panik ändå ;) Har hunnit med att bada och städa mitt rum och garderob. Somnade i badet........Asså jag är så sjukt trött, har inte återhämtat mig sen jag var sjuk så nu kommer det igen...LOVELY!!!!!! Orkar inte bry mig :) Föööör som sagt så är det julafton imorgon för er som inte har förstått det än!!!!!!!!!! Nu ska jag kolla på nån julfilm och äta liiite för mycket kola.....Älskar julen! ♥♥♥♥




Och min kamera är halvt sönder sååå gjorde så att alla bilder blev suddiga så man inte märkte av det heheheheheeeeee..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0