We won't go until we get some

Kom precis hem, både jag och josefin är förkylda haha såååå att så mycket köttande blev det inte... ;) Måste bara ta upp en grej som jag stör mig något sjuuuukt på. När människor i min ålder eller kanske lite äldre, leker så jävla vuxna. VI ÄR INTE DET SÅ VARFÖR SKA MAN LEKA DET?! Typ skriver små blogginlägg eller statusar på facebook; Jag är en riktig romantiker, men observera i detta sammanhang att man skall icke gå över ån efter vatten. Okeeeeeej ingen skriver så men ni fattar.....Helt okej om typ min mormor skriver så MEN INTE NÄR MAN ÄR FEMTON ÅR. Jag blir jätte arg.....ledsen....sårad...besviken....Hihihi nejdå blir bara lite irriterad, tycker att man ska sluta leka så jävla mycket.
Jaaaaaa ni ser ju skillnaden


Kommentarer
Postat av: Sofie Zirath

Hoppas du får en fin jul! kramis

2011-12-23 @ 13:12:06
URL: http://livetsomensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0