Bekännelser

Har alltid velat sjunga på skolavslutningar och sånt inför hela skolan, dock kan jag inte sjunga.
Hatar när tjejer låter sina byxor glida ner och inte drar upp dom, då ser det ut som att dom har bajsat på sig.
Tycker det är skit skönt att vara ensam hemma.
Får panik när folk skriver asso, jag tror ändå dom flesta vet att det stavas asså.
Jag tycker smilegropar är skiiiit fint, iallafall på vissa.
För några år sen fick jag en jätte bra idé att måla min dörr rosa, idag tycker jag att det är skit fult men pallar inte göra någonting åt det.
Blir galen på folk som tycker att naturligt är vackrast. På vissa JA och på vissa NEJ. En del är jätte fina utan smink och kan då strunta i det, men är man inte det så förstår jag inte varför man inbillar sig att man är det?

Kommentarer
Postat av: josefin lindblad

du är tokskön elsa, spoooooot on baby

2012-04-06 @ 15:03:01
URL: http://jjosefinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0