Hands up and touch the sky

Salut!!!!!! Dagen har spenderats ute hos morfar och mormor, trevligt trevligt. Kom precis hem och har just poppat popcorn....Kanske inte det smartaste om man tänker på vad som händer imorgon men aja vafan..Tror inte jag har berättat vad jag ska göra imorgon? ;) Vi tar det sen, hur som helst så var det några som ville att jag (astrid har ju redan gjort det) skulle visa vad jag köpt i stockholm, använt lite grejer så det tänker jag icke visa. Men det andra kommer upp lite senare, så håll utkik!!!!!
Liiiiten ledtråd kanske :D
Update; Jag lägger inte upp bilder på kläderna jag köpte, jag lägger istället upp bild när jag använder det och skriver att det är nytt. Okej?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0