Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

image description
Carpe diem!!! Fånga dagen!!!!!! Måste bara berätta för er hur mycket jag hatar uttrycket carpe diem. Jag ber om ursäkt till alla som har det skrivet i sina hus, intatuerat på sina kroppar osv...Men jag blir galen. Hur som helst så har jag ätit pannkakor och bokat ett spinningpass till imorgon. Har inte gjort så mycket mera hehehe åååh jag älskar att inte göra nånting. Ska iallafall få tag på Juliette nu, tacobar date står på schemat :D Måste försöka svara på lite kommentarer snart också. Men eftersom picknik har lagt ner så vet jag inte hur man gör det till en jpg-fil...

Kommentarer
Postat av: juliasellin

Känns som jag säger det här all the time meeen varför har du så snygga kläder ?! Och nu kommer vi till huvudfrågan, vart har du köpt denna snygga tröja ? Puss på dig snygging!

2012-04-21 @ 20:44:31
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Elsa! vad tränar du för att få så fina ben? eller vad tränar du överhuvudtaget och vad kan du ge för tips? hela du är så jävla vacker,skulle göra vad som helst för att få ditt utseende.. Kram!

2012-04-22 @ 03:35:02
Postat av: Anonym

du kan redigera på picmonkey istället det är nästan exakt lika som picnik. :)

2012-04-24 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0