Kan ni hålla käften?

DOM ENDA gångerna ni kommenterar mina inlägg är när ni ska lägga eran jävla kritik. Och vet ni hur lite jag bryr mig om vad ni ogillar? Som att det har blivit ett jävla liv nu för att jag har lagt upp bilder på snygga kändiskillar. Så då bestämde sig ni för att ifrågasätta och ba "Du har ju pojkvän, sådär kan du inte göra". Egentligen har ni inte ett skit att göra med det här, men jag och oscar har gjort slut, så NEJ jag har ingen pojkvän. Varsågoda där har ni det. Och sen att ni ifrågasätter mitt utseende, typ att jag är lika ful som Kissie osv osv osv. Liksom allvarligt talat? Ni är så äckligt osköna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ju superbra ut :)

2012-04-15 @ 11:23:54
Postat av: Agnes

bra att du inte tar åt dig av dom jävlarna, de är bara patetiska kukbarn som verkligen saknar liv!

fattar inte att nån kan jämföra dig med kissie, du är sjukt snygg ju!

2012-04-15 @ 11:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0