Måste bara dela med mig

image description
Alltid när jag ska skriva mina åsikter blir det fel och folk misstförstår osv osv...MEN jag måste bara förmedla detta till er mina kära bloggläsare. Alla har dåliga dagar, alla har dåliga perioder och då händer det ju säkert att man skriver något deppigt inlägg på sin blogg eller något sånt. Det händer att jag också gör det, jag vet. Men det går till en överdrift. Folk skriver ut hela sina liv på sina bloggar/facebook/instagram, jag själv har jätte svårt att skriva så personliga saker som vissa faktiskt gör, men man är väl olika från person till person. Händer det något jobbigt, som att någon dör eller nått sånt och man vill att folk ska förstå varför man är ledsen så är det en bra grej att på sin blogg tillexempel skriva det. MEN jag förstår mig inte på när folk skriver långa uppsatser om hur tragiska deras liv är. Låter som jag att jag inte har förståelse för när folk mår dåligt, men det har jag. Bara det att jag inte förstår hur mycket man vill dela med sig av det till alla, till slut lyssnar ju ingen när det faktiskt är allvarligt. Och som sagt så händer det också att jag lägger ut små weheartit bilder lite poetiskt när det är någon som sitter och gråter och så skriver jag att mitt liv suger. JAG VET DET men jag förstår fortfarande inte hur mycket medlidande folk vill ha hela tiden och hur mycket man vill att alla ska tycka synd om en. Hoppas iallafall någon förstog vart jag ville komma........



Kommentarer
Postat av: arnold

Som jag förstår det verkar du inte vara speciellt intresserad av killar, är det så? :)

2012-04-18 @ 20:05:01
Postat av: Johanna

Bland det bästa jag hört på länge, förstår exakt vad du menar!

2012-04-19 @ 21:03:58
URL: http://johannasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0