Now I understand that even though you're gone, life goes on.

Heeeeejhej! Haft en sån himla bra söndag :D Var först nere på stan en snabbis med Juliette och sen var vi och tränade. Sen mötte jag upp Astrid och vi gick på en lååååång promenad och pratade om allt vi missat, mycket kan jag säga höhöhö....Har nu duschat och lite sååå, smörjt in mig med världens bästa brun utan sol och provat min nya bikini som jag älskar över hela mitt hjärta. Är tyvärr pank nu men tror nog att det var värt det hehe :D Ska äta söndagsmiddag nu med familjen och sen försöka plugga lite. Kanske. Vi får se. Puss!
image description
image description
image description

Kommentarer
Postat av: klara

vart e bikinin ifrån?gryym blogg!

2012-04-15 @ 20:53:13
Postat av: Anonym

ja skitfin bikinni, var ifrpn??

2012-04-15 @ 22:16:10
Postat av: Anonym

måste fråga som alla andra var har du köpt bikinin? så fin!

2012-04-15 @ 23:05:37
Postat av: Anonym

vill se den på

2012-04-15 @ 23:14:20
Postat av: juliasellin

Undrar ju såklart som alla andra här ovanför, vart är bikinin ifrån ? Sjukt snygg!

2012-04-16 @ 20:21:37
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0