Svar på några kommentarer

Svar: Hej! Jackan är ifrån Boomerang :D
Svar: Mina ben är dom kortaste och tjockaste i denna stad, så lägg av MEN ska inte vara jobbig så tack ändå! Puss
Svar: Jag får 1500 i månaden, ska då köpa allt förutom stora saker som jeans, jacka eller skor. Jag köper saker jag vill ha och om jag har råd, vilket jag typ aldrig har eftersom att jag köper upp alla mina pengar på godis.....Syns det??????? Favoritaffär är svååårt att säga men typ det vanliga haha. Puss!
Svar: Sjävlklart är det att deras ( . )( . ) var stora. Eller???? xDD Nej jag syftade faktiskt på håret och ansiktet hihi
Svar: Faktiskt ingen aning! Lite synd för hon är en super snäll & söt tjej, men som sagt så vet jag inte. Kram!
Har lite flera kommentarer men tar dom i senare inlägg, puss ♥ och jaa bilden är jätte överredigerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0