Titanic


Åh vad Titanic i 3D är bra!!!! Och GUD vad Leonardo Di Caprio är snygg, jag och amanda bara kollade på varandra hela tiden o ba: hej :) HELT JÄVLA herregud komsi. Sen att jag satt brevid en kille som hyperventilerade och skrek för att han grät så mycket under filmens gång, aa, kan ju säga att jag & Amanda skrattade så mycket att vi typ låg på golvet tillslut :D Sen sekunden efter grät vi också, men det hör ju till :D Inatt ska jag drömma om Leonardoo ;) ;) HAHA nej men omg marry meee


Kommentarer
Postat av: hej

vänta du skriver ju om charlie gustaffson och leonardo dicaprio ? har du inte pojkvän... man kan ju tycka att andra är snygga och så.. men ni är väl fortfarande ihop?

2012-04-14 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0