10 små sanningar

1. Killar ska ta första steget, eller vad säger du Lina? :)
2. När jag är arg börjar jag gråta.
3. Jag vill ha lååååångt hår.
4. Vill jätte gärna ha ett par Jeffrey Campbell men skulle aldrig våga gå ute med dom....
5. Jag kommer dö om Astrid ska flytta till paris, vilket hon ska men jag låtsas att hon inte ska det.
6. Jag får damp på killar som ALLTID har typ samma kläder, så en dag har dom en skit fin tröja så dagen efter fortsätter dom med den asfula tröjan. BLIR JÄTTE ARG!!!!!!
7. I want a boiiiiifländ
8. Såfort jag kommer hem byter jag byxor till mjukisar.
9. Jag biter på insidan av mina kinder. Tänker inte ens på när jag gör det så jag går runt och ser helt efterbliven ut. Dålig vana....
10. Jag och Astrid har planerat hela våran framtid, kommer bli sååååå bra.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kunde inte sagt det bättre själv!!!

2012-02-27 @ 21:11:35
URL: http://linaochlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0