And you stood there in front of me, just close enough to touch.

Heej! Det är fredag kära vänner, wihooooo :D Är somsagt hemma idag såå ska plugga röven av mig nu. Vet inte riktigt vad jag ska plugga till haha men det löser sig väl hoppas jag....Hade vääärsta planerna för hela helgen så sket sig det lite HEHE var bara tvungen att säga det så ni vet att jag skulle kunna ha ett liv, men det baiza. Vet inte vad jag pratar om skulle skriva något så inte inlägget blev en mening, så bra nu blev det typ 500. PUSS!
Man ser en milimeter av mitt ansikte och ÄNDÅ så ser man att jag var veli ugli. Hur som helst så vill jag ha sommar och det var sommar på bilden så det passade. Heido. AAAAAH vill verkligen ha sommar NU :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0