Indizzzzzkafton

Tjaaa! Vaknade för en stund sen, vet inte hur länge jag sov...Känner mig inte riktigt bra men aja :( Morfar kom precis hit! Faaast utan mormor eftersom att hon är i indien, gissa om jag är avundsjuk?! Upplever det jag gjorde för exakt en månad sen, ååååh vill tillbaka. Och min underbara morfar tackar nej till att åka dit?! Helt sjukt!!!?ÒRwpåsd Hur som helst så är han är och vi ska äta indianfoooood. Nu ska jag vara social, puss :D
image description
Vilket lovely face, herregud bajsade jag på mig just i det ögonblicket?!
image description
image description
3 mobilbilder ifrån indiaaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

men dö så snygg

2012-02-03 @ 20:14:17
URL: http://linaochlollos.blogg.se/
Postat av: Anonym

är de där din nipple hahahah.. asså på bilden längst upp ? :s tänkte att du kanske inte hade sett de isåfall men aa .... :o

2012-02-04 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0