På ett ögonblick

Heeeeej! Min uppdatering har varit jätte dålig den senaste tiden, jag vet. Saken är den att alla sjuor på min skola håller på med en teater, var i skolan igår hela dagen och hade genrep osv sen två föreställningar på kvällen för föräldrar. Vi hade en föreställning idag och sen en imorgon, jaaaaaa super kul att göra bort sig för hela skolan!!!!!! Jag lyckas också alltid göra om min replik VARJE gång, förstår inte hur svårt det kan vara? :) Tänkte blogga när jag kom hem men fick reda på en rätt jobbig grej och såå, så jag träffade min underbara bästis istället. Vi ska ut på äventyr i helgen!!!!!!!!! Mer om det sen, men hur som helst så ska jag försöka komma igång med bloggning.
Juste var nån jävla anonym tönt som ställde en väldigt konstig kommentar, och jaa jag tror du förstår att det här är riktat till dig. Förstog inte riktigt din fråga, men vill du veta något är det ju bara att skicka ett meddelande på facebook. Eller där är man ju inte anonym så det kanske blir tufft för dig som inte kan stå för vem du är..? Åååh finns gmn<33
image descriptionimage description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0