Rethinking

Det är så jävla svårt att ta rätt beslut ibland. För en timme sedan satt jag och mamma och skrev på papperna om Paris. Kuvertet ligger i mammas väska och ska postas i morgon, förstår ni, skickas det i morgon finns det ingen återvändo. Isåfall skulle allt detta ovan vara mitt :D Men känslan att inte få se Elsa på ett år var starkare och fick mig att gråta, tänk om jag kommer tillbaka och vi har glidit ifrån varandra? Jag vill inte offra våran vänskap, asså jag skulle ta mitt jävla liv om jag inte hade henne. Så allt känns så förvirrande just nu! Vara ifrån elsa, oscar, min familj... Asså nej. Jag väntar en dag med att skicka det. Måste tänka igenom allt igen, en gång till.


Kommentarer
Postat av: hah

men det är ju inte som att du inte kan hälsa på i Uppsala typ alltid?

2012-02-28 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0