Svar på tal

Okej så vi börjar med sminket, jag har lagt det i ordningen jag använder det.
Jag börjar med en primer som även mattar huden lite, riktigt bra. Sen fonduationpuder runt ögonen och näsan, sen solpuder i hela ansiktet men lite mera på kinderna. Sen mascara, båda är riktigt bra! Sen fyller jag i ögonbrynen lite grann, och sen sist sprejar jag en grej över hela ansiktet som ska göra så att sminket håller sig bättre under hela dagen. Jag tycker att den funkar bra! Mer använder jag mig inte av, om ni inte förstog något eller vill veta vad saker kommer ifrån är det bara att kommentera.
Och sen till vad jag tvättar ansiktet med,
1. Scrubbar hela ansiktet med den och sen sköljer av med varmt vatten. 2. Smörjer in hela ansiktet, skit bra kräm btw! 3. Sätter på dessa äckliga finnar. KLAAAAAAART! & att du tyckte jag har perfekt hy, det har jag verkligen inte. Just nu är den helt okej, men för en vecka sen var den katastrof. Verkligen KATASTROF. Det går i perioder, men är jag riktigt noga med alla tre stegen så är den bra. Men under menzeeen osv är min hy hemsk, så det går i perioder som sagt. Nu vet ni :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp va du använder för schampo, balsam. Kanske hårspray? också vidare. Du har helt grymt fint hår. Och hur har du gjort för att få så långt? Tacksam för svar. Puss

2012-02-14 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0