10 sanningar

1. Jag är rädd för döden eller att nån i min närhet ska dö.
2. Jag älskar när killar säger ens namn typ; Hej elsa osv osv..
3. Jag kan gå och lägga mig och vara jätte trött, sen vara vaken en stund och bli helt hyper.
4. Klarar inte av att göra saker jag inte vill, tycker det är jätte jobbigt och gör det sällan.
5. Jag blir lugn av att lyssna på håkan hellström.
6. Jag vill vara längre.
7. Skrattar åt minsta lilla sak, irriterande i längden kanske...
8. Har komplex över mina tänder, näsa och händer.
9. Nybakta bullar in my ----> ♥
10. Om någon vän är ledsen eller mår dåligt blir jag lätt påverkad av det.

Kommentarer
Postat av: juliasellin

Varför så snygg ?

2012-01-21 @ 14:27:06
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0