Födelsedagsbarn.....typ

Det är den tionde men kan inte säga att det är min födelsedag än....Det blir det när the family har kommit in med deras alldeles för vackra stämmor och sjunger den alldeles för vackra sången bärandes på paket MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG HATAR NÄR FOLK SKRIVER SÅDÄR JOBBIGT JUST DÄRFÖR SKULLE JAG OCKSÅ PROVA ATT GÖRA SÅ FÖR ATT VARA JOBBIG, SKA JAG BERÄTTA LITE MERA? :) Ska städa lite snabbt i mitt rum nu och sen sova, mår så fruktansvärt illa. Typ samma känsla som jag hade en gång i indien, slutade med att jag spydde en hel natt :) Såååååååå hoppas på att inte det är så den här gången för då vet jag inte vad jag gör. Men godnatt så hörs vi imorgon PÅ MIN FÖDELSEDAG :D
Den där handen gjorde verkligen hela bilden, tycker ni inte? Jätte bra pose verkligen, ska börja köra på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0