Godermorgon mitt herrskap!

Så jävla snygg när jag är nyvaken! Ska klippa mig idag......Kommer få page :) Asså det är alltid såhär, mitt hår växer och blir långt sen ska jag klippa mig. MAN BA BA FOKKJO!!!! Allvarligt. Inte kul. Skulle tvättat mitt hår igår egentligen men eftersom att jag ska klippa mig och dom ändå ska tvätta det kändes det fett ovärt, undrar lite hur jag tänkte för nu får jag gå runt en hel dag med smutsigt hår....Får bomba det med torrschampo helt enkelt! :D Men vi hörs sen babeeeees, när jag fått page och allt!!!!!!! Juste om ni undrar varför jag och astrid nästan alltid har likadana kläder så är det för att vi typ delar garderob, nu vet ni...:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0