HEJ alla underbara släktingar som borde chilla lite

Eftersom att ingen kan komma direkt till mig och faktiskt säga som dom tycker, även fast det inte skulle göra så mycket skillnad så tar jag det här direkt i bloggen istället. Det är verkligen jätte roligt att alla ska bry sig så himla mycket om mig, jätte fint tänkt VERKLIGEN. Men kan folk sluta lägga sig i allt man gör? Bara för att typ alla över 40 år tycker att det är såååå fel med blogg osv internet oj så farligt KAN NI BARA SLUUUUUTA? NI BEHÖVER INTE SYNAS PÅ INTERNET OM NI TYCKER ATT DET ÄR SÅ FEL MEN LÄGG ER INTE I VAD JAG GÖR, SLUTA LÄS BLOGGEN DÅ OM DET SKA VARA SÅ JÄVLA JOBBIGT. Men det är också just det, ni klagar på vad jag gör men ni slutar inte läsa bloggen? Fortsätt läs den då men sluta ha så jävla mycket åsikter om alla jävla fel jag gör, TACK. & jaaa det är helt okej att ta åt sig, gör det väldigt gärna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0