IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG.......

Jag är så glad SÅÅÅ GLAD! Har världens bästa föräldrar som vet precis vad jag önskar mig, ååååh jag är så glad. Har precis ätit lite frukost och såå, väldigt tidigt här i sverige men jag är halvt inställd på indien tid så för mig är klockan typ ett på dagen? :) Nu ska jag städa mitt rum så släkt och vänner tror att jag är en ordningssam liten flicketös, det ska dom allt få känna på tycker jag. OKEJ, vi hörs senareeeeeee :D
Ser helt röd ut, ljuset spökar lite med oss tahHA xD Ska sminka mig sen för första gången på två veckor, är riktigt taggad......Kan verkligen få ett sug efter att sminka mig, stööööört.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nää och du var ju INTE brun? ;O <3

GRATTIS! :D



okei vet att jag typ kommenterar varje bild men då blir du glad : )

2012-01-10 @ 10:30:48
URL: http://louisemilson.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAD FICK DU? :D

du ska ha ett grattis också!

2012-01-10 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0