Universum är ett monster, men det har sparat dig och mig

Tjaaaa! Haft en super skön dag och efter skolan gick me and my homie hem till amanda och gjorde oboy! Tuuuusen år sen jag drack det OMG VAD GOTT DET ÄR. Sen vidare och solade och nu har jag precis duschat & ätit middag, ska snart sätta mig ner och plugga. Imorgon är det fredag och jag är riktigt taggad på helg :Dimage description
image description
Hade precis haft damp på våran jobbigt snygga men dumma vikarie där, därför ser jag så bajsnödig ut ifall att ni skulle undra......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många unika har ni per dag? :))

2012-01-19 @ 20:31:13
Postat av: Anonym

unika besökare*

2012-01-19 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0