Svar på frågestunden!

Postat av: Sara ♥

Hur gamla e ni?
SV: 16 och 14 :D

2012-01-15 @ 12:11:44 
URL: http://
Postat av:

Elsa: hur går det med Carl?
Kommer ni bli tillsammans? 
Är du oskuld?
SV: Vadå hur går det med carl? Jag känner två carl och dom båda är endast vänner! Så nej vi kommer inte bli tillsammans haha konstig fråga. Och jaaaaa jag är ozköld
Astrid: hur långt har du gått med en kille?
Hur länge har du gått på dans?
SV: Hur långt jag gått? Jaa vettefan, några mil ;)
Vet faktiskt inte, men rätt många år!

2012-01-15 @ 12:14:09
Postat av: Sofie Grandin

Elsa: vad tycker du om mig heelt seriöst? Vad är det bästa/sämsta med mig? 
Puusss älskar dig ;* SV: Du är en fin vän! Jag vet helt ärligt inte, det bästa är att du skrattar åt mina skämt :) Puuuss!

2012-01-15 @ 12:21:39

URL: http
Postat av: katarinabarnet

Vilka är de 5 snyggaste killarna i 8an, och de 5 snyggaste killarna i 9an på katarinaskolan? Till elsa!

SV: Ååååh vad segt! 8an: Fredrik Andersson, Alex Bejmyr, Olof Wärend Rylander. Kommer inte på några flera i åttan, i nian: Hjalmar Åhman, Benjamin Johansson, Joel Ejdesjö. Orkade inte komma på några flera där heller haha så det fick bli tre ;)

2012-01-15 @ 12:22:11
Postat av:

elrhur elsa, hur gåre me carl?? xD

vad tycker du om jakob i din klass???
och om jozefin i din klass?? SV: Haha heeej arnold eller jaa josefin ;) Jakob i min klass är en riktigt fin kille man gärna skulle vilja spendera en natt i en skog med, ensamma helst. Jozefin i min klass har inga vänner vilket är förståligt så konstig som hon är xD NERÅÅÅ BABE LOVE YOU

astrid: VAD ÄR BÄST MED ELSA OCH HENNES UNDERBARA VÄNNER?
SV: FINNS INGA ORD <333333333333333333333333333

2012-01-15 @ 12:28:41
Postat av: panthea

till elsaaa:

1. varför haffar du inte jonathan ?!
2. 5 snyggaste 97 i uppsala ( killaaaaaar ) 
3. vad tycker du om mig (a)
4. varför är du så fin ? 
5. gillaru korv ????????????? SV: 1. hej :) 2. MEN JAG ORKAR INTE!!!!!! 3. Du är roliiiig och snäll även fast du tänder på apor....... 4. Jag är inte fin :* 5. endast i rumpan.

2012-01-15 @ 12:38:12 

Postat av:

Elsa: dina fem närmaste kompisar
SV: Dom vet vilka de är :love:
Astrid:dina fem närmaste kompisar
SV: Jaa alla mina underbara vänner jag träffar i skolan varje dag och sen självklart Elsa och Oscar!

2012-01-15 @ 12:56:38
Postat av:


Vad vill ni blir för något?
Har ni bra betyg?
Funderar ni på att plugga utomlands och i så fall var?

SV Elsa: Jag vet inte vad jag vill, bara vad jag inte vill och precis som astrid så är det att inte hamna på ett jobbigt kontor med papper typ.......Jag har inte betyg än vilket känns väldigt skönt hehe, ska försöka skärpa mig när jag får det. Jag skulle vilja gå på svenska skolan i london andra året på gymnasiumeeeeeet, lång tid kvar!

SV Astrid: Ingen aning faktiskt, det enda jag vet är att jag inte vill jobba på ett deppigt kontor med typ papper och siffror ehhe.... Och jag vet faktiskt inte om jag har det eftersom jag inte fått mina betyg än från gymnasiet. Och ja jag funderar på att åka till Paris och plugga nästa termin :D
Fin blogg ! :)

2012-01-15 @ 13:00:49
Postat av: hej

Hur mycket pengar får ni i månaden, eller brukar era föräldrar betala saker till er?

SV Elsa: Jag får 1500 kronor i månaden för att köpa allt förutom jeans,jackor och större grejer som jag behöver liksom. Sen små saker betalar jag själv om inte mina föräldrar får för sig att dom har en underbar dotter och vill vara lite extra snälla....:D

SV Astrid: Asså får mitt studiebidrag plus pengar lite då o då eftersom det tar slut asfort! Dom betalar typ byxor, jackor och typ nödvändiga saker ni fattar haha!

2012-01-15 @ 13:02:26
Postat av: Callllllllleeeee

Till Elsa: vad tycker du om mig? :D

SV: SHO CALLE!!!!!!!! Du är en kul ginger som är lååååång

2012-01-15 @ 13:18:53
Postat av: Na

Snygga 96 killar i Uppsala ?
SV båda: Viktigt att veta va?

2012-01-15 @ 13:3

 

2012-01-15 @ 13:35:46
Postat av: Cha Cha bloggen

Elsa:
1. 10 snyggaste 97 killarna i ordning?
2. Hur många har du strulat med?
3. Snyggare killen du har strulat med?
4. Ditt favoritmärke och affär?
5. Tre 97or och 98or du vill lära känna bättre (killar)?
6. Längsta du gått med en kille?

Du är skitsnygg och glöm inte att posta på Facebook när ni svarar!

SV: 1. Ingen ork att rabbla upp det 2. Har ingen betydelse 3. Har inte heller någon betydelse 4. Ingen aning..I like hollister!!!!! 5. Ingen aning 6. Puss på tån & sjävlklart ska jag icke glömma att POSTA på fejjjjjan!!!!!!

2012-01-15 @ 13:39:23
Postat av: Linn

Till Elsa: Hur satan kan du vara så snygg? Ge mig lite tips :(

SV: Jag brukar fila mitt ansikte med en toaborste, alltid värt att testa!!!!!!!

Till Astrid: Solar du solarium? I så fall vart och hur ofta? :)
SV: Aa på solpalatset :) men försöker att inte sola sådär jätteofta nu. Någon/några gånger i månaden,  men jag hatar att vara blek såååatteee.

2012-01-15 @ 13:47:30 
URL: http://
Postat av:

Hur stor bh storlek har ni ?
SV båda: 65AA sJÄLV? XD

2012-01-15 @ 14:04:14
Postat av:

Astrid: Vad brukar du köpa dina kläder?du klär dig skit snyggt
SV: Nejmen taack :D Typ överallt... skittråkigt svar men köper det jag tycker är snyggt liksom hehe, så det blir verkligen överallt heieih

2012-01-15 @ 15:17:16
Postat av:

till båda: hur ofta tränar ni?
märker ni att ni förbättras? både kondition och allt.
SV båda: Vi har inte tränat på typ 30 år nu... Men det blir väl några gånger i veckan när det väl blir av! Eehm och jo, såklart när man verkligen kör regelbundet märker man ju att det blir bättre, det gör man :D

2012-01-15 @ 16:48:36
Postat av:

till Elsa:
vad är det för för på dina solglasögon alltså vilken nummer och sånt, för visst är det ray ban's? Och vart köpte du dom du dom? :)

Sv: Har verkligen ingen aning tyvärr! :(

2012-01-15 @ 17:25:42
Postat av: Till Astrid

till astrid: Vilken skola går du på?
vem var dt som "fråga chans" mellan dig och Oskar?
Kommer du färga håret ljusbrunt/mörkblont? (skulle vara jättesnyggt på dig)
bor du i hus/radhus/lägenhet?
SV:
Jag gåår på fyrisskolan. 
Hahaha jaa, vi var väl "på g" ett tag och sen var väl han som tog intiativet (asjooobbigt ord) att bli tillsammans tillslut i thiink :D
Åh tack! Jaa jag ska göra det snart faktiskt, om typ någon/några veckor, skitkuul :D
Jag bor i.... radhus typ? Vet inte riktigt huuundra höhö

2012-01-15 @ 17:36:49
Postat av:

Till båda: 
Hur ofta brukar ni träna?
Har ni några planer inför sommaren? :) 
Astrid: Sökte du bara in till skolan i Paris eller hade du ett andra och tredje val också?
SV:
Vi har inte riktigt kommit igång med träningen på riktigt ännu så lite svårt att säga hehe!
JAA vi har massa roligt på gång inför sommaren, t ex ska vi till Italien tillsammans i år igen :D :D
Jag sökte in till Spanien och London också som andra och tredje val, men tror bara jag åker om jag kommer in på skolan i Paris :)

2012-01-15 @ 18:13:36
Postat av:

vad gör ni för att få så fin hy? vad använder ni

SV båda: Meen taaack, vet faktiskt inte för så är det inte riktigt!.. SMINK. Haha nej men seriöst jag vet inte. Vi kan väl visa allt vi använder på bild sen så blir det lättare!

2012-01-15 @ 18:34:33
Postat av:

Till båda:
Har ni barnbidraget båda två? :)

SV elsa: Mina föräldrar sätter in mitt barnbidrag på ett konto som jag sen får när jag blir vuxen, om det var du menade? Haha förstog inte riktigt, alla har väl barnbidrag? :o
SV astrid: Vet inte om det är samma men... typ? heheh

2012-01-15 @ 19:32:03
Postat av:

hur lyckas ni vara så jävla fina? fan orättvist.
kan inte ni lägga upp bilder från när ni va mindre?
vad använder ni för smink? vad använder ni för schampoo o balsam osv? 
vart bor ni ungefär?(inget peddo bara nyfiken haha)
vad är eran favorit affär?
frågorna över är till båda.
SV:
Men guuud vad gullig, tack så mycket :D
Joo det ska nog gå och ordna gamla bilder, trodde inte ni skulle tycka att det var roligt men tydligen såå! :D
Hm.. Vi säger alltid ba: "vi visar smink osv sen" MEN LOVAR ATT VI GÖR DET DENNA GÅÅÅNG...
Vi tvåå bor grannar! :D

till elsa:
har du någoson struat med någon? isf vem?
gillar du någon? varför är inte du tsm med nån när du kan få vem som helst? 
Är din familj typ rik? du får ju massa dyra saker o så.

SV elsa: Jaaa det har jag och det har ingen betydelse med vem! Jag kan inte få vem som helst haha dum fråga :( Och den där pengarfrågan hade jag tänkt att ta upp i ett inlägg DÅ JAG STÖR MIG VÄLDIGT MYCKET PÅ HUR JUST DU OCH MÅNGA ANDRA UTTRYCKER SIG............

till astrid:
tycker du att du är bra på att dansa?
rekomenderar du löshår från rappunsel?(stavning)
favorit kläder?
SV:
Haha tror aldrig man liksom tycker att man är superbra själv såå :D
Jaa det gör jag väl... Asså jag lockar o plattar o fönar mitt hela tiden så det slits ganska fort då. Precis som ett vanligt hår dårå. Men det är verkligen superfint och ser äkta ut!
Gud vad svårt... Har ingen aning, älskar allt <3333333 nej men haha vet inte!

2012-01-15 @ 21:29:29
Postat av: Prince

top 10 snyggaste 97 killar

Sv: HEJDÅ

2012-01-15 @ 22:25:43
Postat av: Alexa

Vad tycker ni om mig?
Hur länge har ni känt varan?
Gillar ni någon, isåfall vem?
Hur många och vilka har ni strular med?
Hur kan ni vara så fina?!

SV:
Vet inte vem du är nu men.... :D (ELSA??) Sv elsa: Jag känner inte dig men du är söt!
Vi har käääänt varandra heela livet
Vi gillar baaaara varandra :love:
Man kan ju inte skriva ut namnen på bloggen direkt haha
PUSSSSSSSS!!!

2012-01-15 @ 23:39:32
Postat av: Båda

Till båda

SV: AHA OFTA?!?!?!?!?? bra fråga....

2012-01-16 @ 16:28:23
Postat av:

har ni nånsin rökt? röker ni?
har ni nånsin druckit alkohol? Har ni varit fulla?
tiil båda
SV: Heeej mamma :) skoja nej men allvarligt sånt här håller vi utanför bloggen...

2012-01-16 @ 18:27:35
Postat av: johannes

Till bror min elsa...

1. 5 snyggaste 97 killarna i Up-Town?
2. 5 snyggaste 97 tjejerna i Up-Town?
3. tyckeru om apelsin elle??xDDD
4. Vad tycker du om mig broooor?

SV: 1. Ointressant 2. Ointressant 3. aaah jag älskar apelsin och det tror jag att du vet vid det här laget xDDDD 4. Du är fett skön brooor FETT SKÖN

2012-01-16 @ 20:35:33
Postat av: it's vampire diaries tomorro!!!!

To Elsa: 

Är indien din bästa resa någonsin?
Vad var det bästa/värsta som hände där?
Har du någon kontakt med din gamla pianolärare ( HAHAHHA ;))))

vet att det var jättetråkiga frågor meeeen.... ;)

SV: Jaaa en av dom! Det värsta var väl det dygnet jag spydde 590395 gånger... :( Det bästa vet jag inte, hela resan var bra! HAHAHAHA kontakt med min gamla pianolärare försöker jag undvika så gott som det går......................

2012-01-16 @ 21:04:28 

Postat av: agnes

Elsa:
vem är snyggaste 6:an kille/tjej på katarina?

SV: Har ingen koll på 6orna men Moa Ejdetorp är cuuuute och Joakiiiiiim i nån klass är jätte gulliiiigull!

2012-01-16 @ 22:00:34
Postat av: lennart

båda: båda är så sjukt snygga , kan ni ladda upp en video hur ni sminkar er?
SV: 
Guuullig du är då! :D Aa asså ni får påminna oss om sånt för vi... glömmer eheieihe!

2012-01-17 @ 20:10:11
Postat av: jonathan Jafari

vem gillar du elzaa? :)))

SV: HEJ!!!

2012-01-17 @ 20:35:44
Postat av: Amanda

Hur känner ni varandra?
SV: 
Elsas papii och Astrids mamii var homiez när dom var typ 16 år såå... Vi har liksom lärt känna varandra genom våra föräldrar eftersom dom är jetebra vener <33

2012-01-17 @ 21:50:14
Postat av:

vad jobbar era föräldrar som? :)

SV astrid: Mäklare och nåt annat ett ASKONSTIGT namn, eller svårt att stava rättare sagt höhö

SV elsa: They have a hotel oh yes they have omg what a funny jobbbbb!!!!!!!!!!!!! verkligen!!!!!!!

2012-01-18 @ 17:40:14
Postat av:

Elsa: Gör/kommer du använda klackskor nu eller till sommaren? :*

SV elsa: Kanske nån gång då och dåå haha ingenting jag har planerat, men händer :)

2012-01-18 @ 17:41:49
Postat av: L

tycker ni själva att ni ser bra ut? har ni bra självförtroende? :)

SV astrid: OKEJ NU BLEV ALLT GRÅTT FÅR PANIIIIK................. :)
Svar elsa: HAHA VARFÖR BLEV ALLT GRÅTT? ASTRID VAD HAR DU GJORT?!?!??!?!? Ehhhhhhm jag tycker att jag ser bra ut vissa dagar och andra vill jag helst ha burka på mig, beror väl på sammanhangen om man har bra självförtroende eller inte....Ska jag gå runt i bikini framför hela skolan har jag väl inte världens bästa haha men nEJ JAG VET INTE BEROR VÄL PÅ
Postat av:

Till båda:
Hur mycket får ni i månadspeng?
Vad jobbar era föräldrar som?
Ungefär hur många besökare har ni per dag?

Till Astrid: Vad tycker du om fyrisskolan? är den bra och är det trevligt folk o så?:)

SV Astrid: ASSÅ VARFÖR BLEV DET GRÅTT??? DAMPAR!!!!!!! Kolla upp så finns alla svar.
Och jo fyrisskolan är bra! Stor skola med mycket människor, skitkul :D

2012-01-18 @ 19:50:51



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0