Svar.



SV: Heeeej på dig också kära läsare!!!!!! Vad kul att du gillar vår blogg så mycket att du kollar igenom hela vårat arkiv ;) I allafaall... Neeeej jag vill inte förstora mina booooobies nu, men om jag vill det när jag är 20 så är det väl upp till mig DÅ? GUD vad trött jag är på alla människor som får panik när folk opererar sig. "NEEEJ GUUUD HAR HON FÖRSTORAT TUTTARNA???????" Blir ni fortfarande förvånade när folk använder smink? Herregud vi lever på 2000- talet, det är såhär vårat samhälle fungerar. Föds man med något man inte gillar med sig själv så är det väl bra att chansen finns att kunna bliiii nöjd? Och börja inte tjata nu om att "alla är perfekta, precis som dom är" för vi vet båda två att det inte fungerar så, om man inte tycker det själv! TYVÄRR jag är bara ärlig. Kan folk bara sluta bry sig om andras jävla beslut? Fattar inte hur du orkar bry dig om vad någon annan gör eftersom det ändå inte drabbar dig själv? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0