Vad sägs om den här färgen?



Vet att jag är skitjobbig som alltid frågar er haha :D Men det var ju så många som tyckte att jag skulle färga håret mörkblont/ljusbrunt så jag känner att... Det här var galet snyggt, inte för mörkt för mitt lilla ansikte heller! Så snälla hjälp, blir det här bra?! Beeeer verkligen om hjälp, så svårt!!!!!!!!!♥

Annars har jag precis haft världens mysigaste kväll med hela familjen :D Jag trodde bara min bror skulle få sina julklappar, men jag fick också lite paket av mina underbara föräldrar! Så himla gulliga, blev superglaad :D


Kommentarer
Postat av: ikh

du skulle passa fett bra tror jag!

2012-01-11 @ 23:03:45
Postat av: M

Skulle vara jättesnyggt!!!!

2012-01-12 @ 15:55:19
Postat av: M

Skulle vara jättesnyggt!!!!

2012-01-12 @ 15:57:10
Postat av: Anonym

Den där hårfärgen är skiiiiiitsnygg, FÄRGA!!!

2012-01-13 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0