Här är lilla jag

Heeeeeej alla bloggläsare! Haft en bra dag, förutom en förjävlig hårdag och jobbigt väder. MEN ANNARS VAR DEN TOPPEN!!!! Var med Juliette efter skolan & kvällen, åååååh säger det varje gång men fyfan vilken bra tjej. Jag har verkligen förstått på senare tid att det är viktigt att ha bra människor runt sig. Lät verkligen som en mormor, men seriöst. Det handlar ju verkligen om det. Folk man känner sig trygg med och mår bra av, jag tänker inte slösa mer tid på folk som ändå är otacksamma och inte bryr sig om andra. Onödigt bara. Så därför startade jag påsklovet med att som sagt umgås med Juliette och imorgon ska jag bege mig till huvudstaden med min pappa, shopping står på schemat!!!!! Och jag vet att min bloggning har varit jätte dålig,men har inte haft någon lust. Men ibland kommer den, som nu. Och då ser ni ju vilken text jag åstadkom!!!! Fantastiskt :D
Nu ska jag gå och lägga mig, jag ska försöka uppdatera imorgon. Puss och godnatt ♥
image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Alice & Louise

Sv: absolut

2012-03-31 @ 10:05:51
URL: http://louiseochalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0