Summer, i miss you



Gud vad jag vill ha sommarlov, alltså det är helt sjukt! Längtar efter mitt fina väddö, längtar efter alla båtutflykter därborta och längtar efter att grilla i kvällssolen med pappa efter en lååång dag i solen. Längtar efter de soliga dagarna då man inte gör annat än sola, bada o äta glass, lika mycket som jag längtar efter de regniga dagarna när man åker på utflykter eller ser på film hela dagen lång. Längtar tills jag ska få fira midsommar, och dagen efter sätta mig på ett flygplan mot Italien med min bästa vän. Längtar tills jag är uttråkad och längtar efter Uppsala, för just nu, just nu, kan jag inte göra annat än att längta härifrån.

Kommentarer
Postat av: sofiiiaaaa

men va snygg o brun du är dååå

2012-05-03 @ 21:34:17
URL: http://gullefias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0